Tema: Re: Stromboli
Autorius: Edo
Data: 2014-02-11 12:12:14
Važinėjomės biški po Siciliją ir nuplaukėm iš Milazzo su Siremar, kurie
siūlė grįžimą tą pačią dieną. Panašiu laiku (anksti ryte) išplaukia ir
greitaeigis Ustica Lines laivas, bet su grįžimu tada sunkiau, turi likti
nakvoti Stromboli. Mūsų atveju grįžtant vakare keltas prasuko ir pro
ugnikalnį iš tos aktyviosios pusės, stabtelėjo, leido pasigrožėti
vaizdu. Kadangi turėjom laiko saloj, tai buvom iki kažkokios
meteorologinės/geologinės stoties palypėję po pietų, bet kol nesutemę
vaizdas dar nėra toks įspūdingas. Toliau lipant privalomas būtų gidas.
Rezervuotis vietą grupėje galima iki kažkokio laiko dienos metu.
Miestelyje yra ofisiukas kalnų gidų asociacijos (tos pačios, kurie turi
gidus ir Etnoje). Bet gal ir alternatyvų yra, nežinau. Nu ir reikalingas
bliuzonas nuo vėjo, prožektorius...
Yra galimybė vasarą ir vakare iš pačios Stromboli salos uosto pasiimt
boat trip'ą (~20 eurų kaina). Pamenu strombolitour.it ant vieno iš tų
uosto laivukų užrašyta buvo.
Tikiuosi kažkiek padėjau...

E.