Tema: Re: Stromboli
Autorius: DELL
Data: 2014-02-11 13:00:54
Labai padėjai. Ačiū. Jei Siremar pagal nutylėjimą plaukdamas atgal
sustoja prie ugnikalnio ir leidžia pasigrožėti, to pakaktų. Vaikai ir
žmona pamatytų, o aš pats planuoju lipt į Etną iki pačio viršutinio
kraterio. Gal ir apie tai ką nors žinai?
Beje kiek laiko Siremar laivas iš Milazzo plaukia į Strombolį?