Tema: Re: Gal kas keliavo i Naujaja Zelandija
Autorius: liutukas
Data: 2013-12-19 11:35:00
Na mane urbonizacija nelabai domina, tai miestu nenumate ziureti, nebent likus laikui prie progos. :)
Pietines salos marsrutas nuo Christchurch iki Dunedin ratas. Imesiu marsruta, bus aiskiau.
Fiorduose numatyta pas mus Arrowtown 3 naktys ir Te Anau 2 naktys. Kaip ir pagrindine vieta pietineje saloje. Kadangi ten grazu ir planas yra pafilmuoti is skraidancio aparato, tai nesinori toje vietoje labai lekti. Bet kai su mazu vaiku ir kur reikia nuvaziuoti, tai laiko minimaliai. Neisivaizduoju ar vaziuoti iki elektrines, nes masina iki ten nusigauti apie valanda ar pusantros. O gal net labiau i apacia dar yra kazka is gamtos vieteliu paziureti, nes ten turistai nelabai vaziuoja ir neradau ne vieno aprasymo is tos vietos.
Nuomuojames dzipa, kad nebutu kliutis pavaziuoti kiek i sona nuo pagrindinio kelio. :)