Tema: Re: Butu geras draugas Toxiui :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-18 11:47:51

"Pi."  wrote in message news:l8rq5i$pir$1@trimpas.omnitel.net...

>nekalbejau apie madinga tolerancija..
>kokie tavo veiksmai? apsauki teva, paskui vaika? ar paprasai nuramint?  ar
>visi, kurie su vaikais jau automatiskai idiotai (kaip rasai)?

Konkreciu atveju uzteko paaiskinti tevui, ka as apie tai manau, nors jei
butu galimybe, buciau paprases, kad tai padarytu personalams. Sekanti eile
butu ejimas per vaika - sugebeciau uzciaupt. Kad visi su vaikais idiotai -
nerasiau. Idiotai tie, kurie be atskiro ispejimo nesupranta, kad trukdantuis
vaikas yra problema kitiems ir niekas apie tai neprivalo jiems duoti
pastabu. Nekalbu apie atvejus, kai pavyzdziui vaikas verkia ar kitaip trukdo
aplinkiniams del nuo tevu nepriklausanciu priezasciu ir jie imasi visu
imanomu priezasciu tai problemai isspresti. Ir taip - ta problema jie
privalo spresti negave pastabu, net jei vaikas trukdo man vienam is 130. Man
tai elementaru.

Beje - kavineje buvau su vaikais. Lektuvu irgi skraidom. Kedziu nepsarde ir
nespardys, net jeigu ir labai noretu, nes man paprasciausiai del to butu
geda. Kazka ne taip darau?