Tema: Re: Butu geras draugas Toxiui :)
Autorius: Pi.
Data: 2013-12-17 15:57:43
apie pirma.. nes tokiu didzioji dauguma skrydzio metu..  dabar galvoju, kad
turbut net neteko matyti, kad vaikai nuo keliu menesiu iki ~3 metu, butu
palikti likimo valiai skrydzio metu.. vaiksto, ropoja po lektuva, bet visada
vienas is tevu paskui.. kad verkia kylant/leidziantis- nebeda.. ir viskas
suprantama..
o antru atveju.. jei man trukdo truputi.. bet as darau is to didele
problema.. sutik atrodo irgi keistai:)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Yra du dideli skirtumai. Skrydzio metu vaikui nuobodu, bloga, kaprizai, etc.

Variantas vienas - tėvai mano, kad tai jų problema ir ją sprendžia. Viskas
OK, net jei rezultatas neidealus.
Variantas antras - tėvai mano, kad jei jie sumokėjo už bilietus ir jiems
pohuj kas vyksta su vaiku, o jai kažkam tai trukdo, tai tų kitų problema. Ne
OK, net jeigu man trukdo nors truputį.

Ape kurį variantą mes kalbame?