Tema: Re: Butu geras draugas Toxiui :)
Autorius: margo
Data: 2013-12-17 23:33:11
Na, paskutinė mano patirtis - 6 valandos. Klykimas tiesiogiai už nugaros ne
todėl, kad skauda/baisu/badas/troškulys/dangus griūva, o ne! Tiesiog labai
smagu eksperimentuoti su savo beprasipjaunančio vokalo čaižumu ir duotosios
patalpos (lėktuvo salono) akustika.Klyksmas - kvatojimas- tonacijos
pakeitimas-klyksmas... tada perkusija į kėdę. Na argi ne nuostabus mažasis
stebuklėlis, žmogutis ir kiti supermamiški terminai? Priešais skridusi
išgėrinėjanti kompanija buvo tiesiog kultūros ramsčiai, ale ir tie jau
nebeapsikentė. O motka ir tėvas ką? ogi nieko. Tai kaip, gerieji
žmonės,paskyt jiems???