Tema: Re: SEB Visa kortelės ribojimo debilizmai
Autorius: Kapitonas Tenkesas
Data: 2013-11-24 12:33:16
Sveiki,

kadangi aš užvedžiau, tai ir patikslinsiu - Maroke bankomate siūlomos sumos
(su mygtukais, standartinės) buvo ir iki 2000 ir virš. Nepamenu, kokios
tiksliai, bet buvo pasirinkta suma virš 2000 dirhamų. Į ką bankomatas
pasakė - ne daugiau 2000 dirhamų.
O kas buvo prieš tris metus tai gal negerai lyginti, nes laikai keičiasi
greitai.

šnekutis, nu.