Tema: Re: SEB Visa kortelės ribojimo debilizmai
Autorius: TomS
Data: 2013-11-10 22:16:53
Geras, nezinojau.. jauciu man del tos pacios priezasties Tailande reikejo
nusiiminet per terminalus, o ne is bankomato...

"Kapitonas Tenkesas"  parašė naujienų

Sveiki,

gal kam pravers. Maroke teko pasinaudoti SEB Visa Electron kortele. Kortelei
buvo uždėtas ribojimas, kad galima nuimti vienu kartu ne daugiau 2000 Lt. Na
ir ką jus galvojate - Maroke tas ribojimas pavirsta į ne daugiau 2000
vietinių dirchamų. O tai yra 620 ar pan. litų. O nuėmimo mokestis tai
skaičiuojasi procentais nuo sumos (2% man rodosi), bet ne mažiau 10 litų.
Tai vat kas būtų su tokiu ribojimu šalyje, kur valiutos kursas smarkiai
mažesnis už litą? Todėl pasitikrinkite.

Sėkmės keliaujant.