Tema: Re: SEB Visa kortelės ribojimo debilizmai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2013-11-22 16:35:01
Kokių bajerių? Tu čia apie ką? Kokia žolė? Ar čia stiliuje Vilnius-Kaunas?
Ar nori pasakyti, kad tu Maroke nusiiminėjai iš bankomato su Swed VISA - ir
tau davė 5000dhm per vieną kartą, o tam varguoliui su SEB Visa - maksimum
2000dhm per vieną kartą??

"Pi."  wrote in message news:l6ne1f$v39$1@trimpas.omnitel.net...

jau senai iseja is sebo ir dziaugiuosi.. su swedu tokiu bajeriu
nepasitaike..

"Jonas Sergejenka"  parašė naujienų news:l6ndq9$urs$1@trimpas.omnitel.net...

SEB Visa Electron.
Tik GALBŪT tuo metu dar neužstatinėjau kokių nors limitų (dienos, mėnesio),
o naudojau, kas pagal nutylėjimą duodama buvo. O vėliau (ar anksčiau)
kažkada tuos limitus pakėliau, padidinau.
Bet kuriuo atveju, kaip supratau iš pareiškėjo, jis mini būtent ne litų
limitą per dieną, o tai, kad bankomatas nerodo kitokių skaičiukų, maksimalus
leistinas vienas paėmimas buvo 2000 dirhamų kažkokių.

Tai gal sliekų reikia ieškoti ne SEB banko nustatymuose, o tos šalies
paniatkėse? Pas mus juk bet kuriame bankomate vienkartinis limitas yra
2000Lt, teisingai?
Atvaro koks amerikonas su savo dolerine AmEx, ir bando nusiimti LITŲ. Ir
bankomatas jam neduoda daugiau, nei 2000LT (tarkim 800 $).

Ir jis tada namo grįžęs verkia, kad jo bankas ožys, nes Hjustone jis gali
vienu ypu nusiimti 2000$, o Lietuvoje tas limitas "patapo" 2000 LT, kas yra
tik 800 $. Ir reiškia čia tikrai jo bankas prikišęs nagus, o ne LT vietiniai
papročiai ir bankomatų galimybės...

UK nusiiminėjau, berods ~ 300 svarų, bet tikrai nepamenu, kad ten buvo 2000
POUNDS limitas. Tai dabar reiktų UK gyventojų paklausti - koks pas juos
bankomatuose maksimalus vienakrtinis išgryninimas svarais?
Arba geriau Marokiečių lai paklausia, kiek jie gali su savo VISA išsiimti
vienu kartu savo vietinių pinigų. Ar nebus taip, kad tik 2000 dirhamų?

Šekučiai, nu.

"Pi."  wrote in message news:l6nb1d$rs6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gal ne SEB'o kortele buvo?

"Jonas Sergejenka"  parašė naujienų news:l6n9nt$qfn$1@trimpas.omnitel.net...

Šnekučiai.
2010 metais Minske reikėjo rublių, stoty į tūliką bobutė rinko po 500rb.
Įkišau kortelę į kampe stovintį bankomatą, ir man buvo pasiūlytos gal ~6
sumos įvairios. Minimali suma buvo 10 000 rb.
Tiek ir nusiėmiau. Litais tuo metu tai buvo ~ 10Litų. Nuėmimas kainavo dar
+10 Litų, išrašą vėliau tik peržiūrėjau.

Dėl kitų sumų - 10 000 rb buvo MINIMALI siūloma ekrane. Maksimali gal buvo 1
000 000 rublių, tiksliai nepamenu dabar. Taigi nesvaikit apie kažkokius 2000
BYR limitus jų bankomatuose.
Kortelė paprasčiausia VISA Electron. Metai 2010. Tai nebent kas nors nuo to
laiko pasikeitė.

J.

"Kapitonas Tenkesas"  wrote in message

bijau, kad taip. 2000 BYR'ų būtų apie 0.55 LTL, o minimalus nuėmimas 10 LTL.
Reziume - nuėmimas kainuotų apie 94.5%. Skaitau normaliai. Kažin, ką Kropas
pasakytų? Nors aišku yra variantas, kad blogai suveikė marokietiškas softas.
Bet tai kas čia gali žinoti? Todėl ir siūlau - pasitikslinti, kam aktualu.