Tema: Re: i Airija?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-08 01:04:35
Kokius dar persedimus?
Akciju vasara neieskok. Eini per datas ir pasirenki pigiausia, jeigu nefiksuota konkreciai
laikas.
  is pirmo karto radau pirmyn 22 birzelio - 311 Lt. Atgal 12 rugpjucio - 324 lt.
dar 100 lt uz bagaza.  Gaunasi i abu galus 700 su virs lt zmogui. tai cia vasara tikrai
nebrangu.
Jau vistik ne 1200.
Paieskojus atidziau, manau, galima rast pigiau.

  Nesivezk griozdisku chemodanu, geriau pasiimk daugiau pinigu. Visokie skarmalai Airijoj
pigiau, negu Lietuvoj. Jei dar pasiduosi i Siaures Airija, ten dar pigiau.  Is vis nieko
nereikia veztis, apart fotoaparato ir pasikeitimui kelis marskiniukus. Is vis nesamone
taruchkintis su didziausiu bagazu lyg skristum i Antarktida. Mane kazkaip juokina tokie
keleiviai. pateisinama butu, jei veztu cigaretes ;)
   Pigiau kaip ryanair.com , niekur nerasi. As jau kelis metus isbandes.
perpardavinetojai dar paims maziausiai 50 lt. virs to.