Tema: Re: i Airija?
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-05-04 16:18:07
O is kur i kur tamsta keldavotes keltu? Mes anksciau kelemes is Duncuerque i
Doveri, paskui pervaziave anglus, is Fishguardo Anglijoj i  Rosslare
Airijoj, Co.Wexford. Tai kainos puse velnio budavo, bet kai kas sako, kad
apsimoka tiesiai is Prancuzijos i Airija keltis keltu, bet ten baisiai ilgai
ten ant vandens pluduriuot gaunas.... (Atsiprasau, jei vietovardzius blogai
parasiau)