Tema: Re: i Airija?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-06 23:42:43
beda tame kad reikia liepa arba birzelio gale .....
o tada neradau niekaip
P.S. kainoje kaip sakiau iskaiciuotas 1 regintas lagaminas, kas nemazai
sudaro reisuose su persedimais.....
jei kas ka rasit - labai laukiu, nes jau uz..so juodai kasdieninis RYANAIR
marazminiu akciju ieskojimas, pvz kur Kaunas-Dublin nuo 35 LT nuo geg 15d
iki Birz 30.... kazkodel <100 LT neradau dar... :) cia siaip tarp kitko