Tema: Re: Kelione i Egipta - reikia patarimu
Autorius: Bronco
Data: 2013-04-11 16:22:11
On 2013-04-04 13:44, Night wrote:
> Planuojama kelione rudeni i Egipta, know-how is buvusiu labai laukiamas.
> Kamuojantys klausimai:
>
> 1. Kada veliausiai rudeni vaziuoti, kad dar butu karsta ir nereiktu
> megztiniu?

Karšta? Tada patikslink kas tavo manymu yra karšta ir nereikia
megztinio, nes man nereikėjo jo ir vasario pradžioje. Temperatūra buvo
23-29C, vanduo 17-19C.

> 2. I kuri kurorta - planuojamos pliazines atostogos, ne dideliu
> sight-seeing'u, su vaikais mazais; vienteles isvykos - nardymas

Teko būti tik Hurgadoje, tai pliažas yra, nardymo išvykos irgi yra. Nors
gali nardyti tiesiog iš viešbučio išėjęs, kažkokių įspūdingų rifų
vietoje nėra, bet žuvyčių ir jūros ežių užtektinai, tik spėk manevruot :)

O su mažais vaikais aš į Egiptą visai nevažiuočiau. Nebent, jei
negąsdina žalia vaikų spalva :) Egiptas ne ta šalis, kur reiktų važiuoti
su mažais vaikais. Nors daug kas važiuoja ir net, sako, dauguma vaikų
ten išgyvena :) Man asmeniškai teko matyti kaip atrodo maži vaikai,
grįžtantys lėktuvu iš Egipto, su sąlyga, jog mačiau tuos pačius vaikus
ir skrendančius tenai, tai veido spalvos ir išraiškos pokyčiai leido
nedviprasmiškai suprasti, jog geriau tėvai jų ten būtų ir nesivežę :)

> 3. Kada ta kelione uzsisakineti, t.y. pries kiek laiko?

Jei nori 5*, tai geriau iš anksto, kai tik pasirodo kataloguose. Nes, su
sąlyga, jog Egipte 5* dažnai būna kaip Europoje 3*, tai geriau likimo už
ausų netampyt ir paskubėt pasiimti normalesnį viešbutį. Tik atsiliepimus
geriau skaityk ne rusų saituose, o vakarietiškuose. Nes rusų provincijai
ten visur viskas gerai ir vietinis alkoholis visur jiems skanus, ir
egiptiečiai rusų boboms nuostabūs :)

> 4. Is kur uzsisakineti ir kiek moketi? Noretume komforto - juros
> krantas, 5*, all inclusive.

Egipte šito tau niekas negarantuos. Užsakinėjau iš Neckerman katalogo
Belgijoje, viešbutį visaip stengiausi atrinkt maksimalių žvaigždžių
skaičiaus ir kad nebūtų rusų turistų. Ir tai pavyko tik iš dalies. Nors
viešbutis buvo neblogas, oficialiai 5* (mūsų vertinimu apie 3,5*),
atskiras išėjimas iš numerio tiesiai prie jūros, iki kurios 20 metrų,
bet pažadėto serviso nebuvo, pvz. 24/7 budinčio gydytojo. Kai žmona
apsinuodijo jų vakariene, reception pagalbos pasiūlė tik taksi
iškvietimą. Lėkiau naktį su pakeliui byrančiu "taksi" kažkur į Hurgadą,
pirkau bbz kokius vaistus, kurių paskirtį teko aiškinti rankom, kojom ir
kitais gestais, ir po to drebančiomis rankomis sugirdžiau juos žmonai.
Tuo atveju mums pasisekė, padėjo. Pasirodo, jie ten gerai žino, kuo
europiečius nuodija. Žodžiu, įspūdžius Egipte patyrėm neužmirštamus,
pakartoti noro neliko visam likusiam gyvenimui. Grįžęs iš Egipto
primečiau, jog ten grįžčiau tik iš bėdos, tik nardymui ir tik su draugų
kompanija, bet tikrai ne su žmona ir mažais vaikais. IMHO.

> 5. Bet kokios mintys laukiamos.

prašom.