Tema: Re: Kelione i Egipta - reikia patarimu
Autorius: Audrius
Data: 2013-04-05 20:14:19
"Daryuz" wrote in message:

> [...]
> reikia uzsimest megztuka ar lengva striukele, ypac pasyviai sedint.

> Siulyciau Safaga - rami kamerine aplinka dykyneje. Viesbutyje "Lotus
> Bay" - puikus vokieciu nardymo centras Barracuda su profesionaliais (ir
> rusakalbiais) instruktoriais; prie privalumu - pigi nedideliu jachtu
> nuoma - uz 80 USD nuomavomes dusyk nusigavimui i seklumas/rifus
> pasinardymui pavirsiuje ("snurklint"), jachtike dar ir su stikliniu dugnu,
> tai moteroms beigi vaikams plaukimas neprailgsta. Patogus smeletas
> papludimys, lekstas tolygus krantas - saugu vaikams. Bet visiskas
Hurgadoje "Steigenberger Al dau Club" - viska savo kruopstumu "paperkantys"
vaiku animatoriai, nardymo centras Steigenberger Al Dau Beach teritorijoje,
patogus smeletas papludimys, lekstas smeletas ir saugus krantas, puiki
viesbucio infrastruktura.

> Labai individualu, is mano paties medziokliu - idealiausiai gaunasi pries
> 2-3 savaites, bet tai - ne taisykle. Pernai i Maroka "nukirtom" uz
> juokinga kaina pries 2 dienas, o uzpernai i Bodruma - pries 3 menesius...
> cia desningumu nera. Pastaruosius du metus - isimtinai tik is Warszawa,
> musu "organizatorius" ir agenturas istryneme is atminties. Nors - i ta
> pati Lotus Bay, 2010m liepos gale, pries savaite iki isvykimo 10-iai dienu
> AI (tezturinis AI, ne "vokiskas") imant 2 atskirus kambarius - atskirai
> sau, atskirai 2-iems mazameciams vaikams, summa sumarum Neoture sumokejom
> [...]

4. Is kur uzsisakineti ir kiek moketi? Noretume komforto - juros krantas,
5*, all inclusive.
> [...]
> "Normaliu" laiku, gerai ieskant ir kasdien sekant pasiulymus, galima
> nesunkiai surast po 1300-1500 Lt zmogui. Aisku, tai bus tie "pritempti"
> iki 5* viesbuciai, "fabriko" tipo Hilton Long Beach ir panasus. Rimtus 5*,
> deja, tik nuo 1900,-Lt/savaitei ir pradesi ieskot, ne pigiau. Antra
> vertus - juk neskrendate tam, kad viesbucio kambary TV savaite ziuret,
> voliojantis lovoj, su butinu "vaisiu asorti, gerimu, slepeciu ir chalato
> numeryje" kompleksu. Daug didesnes vertybes - bendra viesbucio
> infrastruktura, apzeldinimas, lokacija, animacija vaikams, na -
Aisku viena - noras "5*, AI, komforto" + vaikai = niekaip nesuderinama su
sedejimu kad ir Frankfurte "ant lagamino", laukiant last minute. Todel su
tokiais kriterijais gerai bus ir per lenku agenturas. Norint komforto, juros
kranto, 5*, AI, bet "nesitaskant pinigais" - optimaliausia butu Makadi
Heights rajone mazdaug 20km pieciau Hurgados, is bedos (jei nera
rusofobijos) tiktu ir Golden 5 kompleksas Hurgadoje, na ir visais atvejais -
Marsa Alam. Taba siulyti liezuvis nesivercia... Sharm'as ir mazi vaikai -
man kazkaip - "ne kazka"...