Tema: Re: Kelione i Egipta - reikia patarimu
Autorius: Doncius
Data: 2013-04-05 09:44:28
Sitam esu irgi buves - super.

"Masala"  wrote in message news:kjlnho$9e6$1@trimpas.omnitel.net...

Mesu su seimyna Egipte 4 kartus buvom. Seimyniniam ramiam poilsiui siulyciau
Madinat Makadi (http://www.geraspoilsis.lt/index.php/pageid/467), buvom 3
kartus skirtinguose viesbuciuose, visuose viskas ok, uzdaras miestelis,
kulturinis sokas mazesnis :). Nardymui reikia ~15 min paejeti iki grazesniu
rifu, nors yra ir vietoj. Paskutini kart buvom pries gal 4 metus, kaip
dabar, ar pasikeite, nezinau. Veliausiai rudeni esam buve lapkricio vidury -
pakankamai silta, nebekarsta, bet gali buti vejuota. Viena nakti ir pusdieni
buvo smelio audra - egzotika ;) Jei del nardymo, tai geresni rifai Sarme,
nezinau kaip Marsalame, bet pagal atsiliepimus dar geriau.