Tema: Re: Klausimelis rubu buriuotojams
Autorius: G.Z
Data: 2013-04-04 07:44:00
Satrija siuna buriuotajams storminiu buriavimo rubu komplekta, modelis
grynai kaip is firmos "Musto" kas buriuoja zino :). Seip kalbos sklinda kad
butent tai firmai jie cia ir siudavo ta modeli. Tik cia lietuvoi kaina daug
draugiskesne. Nes pradzioi uztrauktukai ir atsvaitai buvo su musto
logotipais. O ant pacios striukes jokiu logotipu nera.
As pirkau gal pries du metus. Juroi praleidau jau apie menesi laiko su juo
tikrai jokiu nusiskundimu blogomis oro salygomis.
Beja gal ka ir motociklistams siuna.
http://kauno.diena.lt/dienrastis/kita/-rdquo-satrijos-modelis-m-sumacheris-47511

Giedrius, Kaunas

"Yvl"  wrote in message news:kjgrm1$pta$1@trimpas.omnitel.net...