Tema: Re: Klausimelis rubu buriuotojams
Autorius: Virus
Data: 2013-04-03 18:57:04
Dar klausimas - kada ir kur plauksi? Birzeli Baltijoj - konkreciai salta,
ypac naktimis. O siais metais jauciu ir liepa bus ne ka silciau :) Vienas
veikejas pabande su dzinsais ir paprasta striuke plaukt - sako jei sirgsiu
juros liga, nepirksiu is viso. Po paros keikesi smarkiai ir Stockholme pirmu
taikymu myne ir parduotuve aprangos pirkt. As tokiems pasiplaukiojimams
pirkau is http://www.sailingclothingstore.co.uk XM Offshore, pagavau su
akcija, ~190 svaru. Atsiunte per savaite. Ir pirstiniu nepamirsk :)
--
Virus