Tema: Re: Klausimelis rubu buriuotojams
Autorius: Flycat
Data: 2013-04-03 16:32:09
Jei nieko negausi dėvėto, užsuk į Armijai ir civiliams aic.lt. Stebuklo
nenusipirksi, bet vis geriau negu nieko. Vienai kelionei normalesnius
rūbus bent po 1500-2000 Lt už komplektą pirkti truputi pereboras...

Klaipėdoje, Pilies uoste Watski parduotuvėje buvo (šiuo metu nežinau ar
yra) palyginti nebrangiu XM Coastal rūbelių
http://www.sailingclothingstore.co.uk/XM-Coastal-Suit-Deal-1931CE5AF7.aspx
Komplektas ~600 Lt turėtų būti. Ne pyragai su juo jei reikia ant krieno
rimtesniu oru pasėdėti, bet jei poilsinis paburiavimas sėdint kokpite
apsisaugoti nuo purslų ar lietaus, tai tiks. Vėliau grybauti galėsi eiti
su jais ;) Beje, botų nepamiršk.

Sėkmės!
Flycat