Tema: Re: Ski pass pigiai
Autorius: roniz
Data: 2013-02-01 23:35:47
siaip tai turiu savo, is pacanu nupirkta cia vietoje, o ten, kadangi paso
nepraso nuomojantis,
vakar issinuomavau viska pilnai,o grazinau paskui savo. Sioks toks
upgrade'as.
Reikes i skelbimus mesti grizus, po to is pacanu paimt papigiam vel.
Nenajibiosh - neprazhiviosh, kaj saka.

"dweller"  parašė naujienų news:keh61d$bto$1@trimpas.omnitel.net...

o iranga nuomavaisi, ar normaliai - is pacanu?