Tema: Re: Ski pass pigiai
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2013-01-22 15:27:18
99% kad taip... pamenu skaiciau istorija ten uzdarbis.lt kur siule lektuvu
bilietus, viesbucius su belenkokiom nuolaidom, taigesi kad isaiskejo, jog
cardin'a ir uzsidare ta lafke :)

"Rashyd"  parašė naujienų news:kdlvqf$t41$1@trimpas.omnitel.net...

manau, kad cardina. perka online is amerikono kortos, kol ten tas
susigaudo ir bankui pranesa praeina daug laiko ir  jau saukstai popiet.
bankas draudimo pinigus pasiima, draudimas, kol nereiksmingos sumos
neiesko ir t.t.