Tema: Re: Ski pass pigiai
Autorius: roniz
Data: 2013-01-24 01:37:31
koks fakin skirtumas, ka tik pajamti pora skipassu, bendras sutaupymas per
savaite gausis 180eur, who cares,
kas ten cardina ar suckina :D

"Rashyd"  parašė naujienų news:kdoi0q$fgu$1@trimpas.omnitel.net...

manau nedidele, jei neatsidaro vartai ir prieina apsauginis patikrinti
kame bajeris, sakai kad pildei internetu ir kazko nesuveike.
cia daugiau morales klausimas