Tema: Re: booking.com keli klausimai
Autorius: Virtualus
Data: 2012-12-10 23:23:37
Dekui uz patarima, taciau skaitau. Ir visur atrasi irasa, kad viesbutis
pasilieka teise rezervuoti pinigus. Bet, kaip jau minejau keleta kartu jie
tiesiog nurase. Ir nurase ne is karto rezervacijos metu (ka manau ir nori
pasakyti, kad reikia perskaityti), bet pvz. keliones diena. Atvaziuoji i
viesbuti, o jis tau duoda pasirasyti saskaita, su atspausdino mokejimo
terminalo lapeliu, kuris liudija, kad tavo kortele buvo apmazinta...
Bookingu naudojausi koki 100+ kartu, nes patirtis parode, kad kelioniu
agentura, su kuria dirba imone, nieko geresnio neduoda.... Beja irgi, kaip
jau rasiau, niekada neprase tos pacios korteles. Tai butu siek tiek
absurdiska...