Tema: Re: booking.com keli klausimai
Autorius: Junda
Data: 2012-12-05 00:37:11
Naudotasi booking.com apie 20 kartų. Nė karto neprašė tos pačios
kortelės, kelis kartus buvo opcija sumokėt tik grynais, bet apie tai
buvo info booking.com, tai buvau pasiruošus. Apie nuskaitymą iš anksto
irgi būna parašyta booking.com, reik skaityt atidžiai. Dabar va
nepaskaičiau ir Salzburgo Best Western nusiskaitė gerą sumelę nuo
kreditinės, nors rezervuota buvo prieš du gerus mėnesius. Bet pati
kalta, nepaskaičiau smulkiai.

Lapą su rezervacija geriau atsispausdint, ypač vykstant į mikro
viešbutukus, nes kambarių ten nedaug ir maža ką pamirš rezervuot...