Tema: Re: booking.com keli klausimai
Autorius: Ozas
Data: 2012-11-30 12:13:01
niekad nespausdinu nieko. Uztenka vardo pavarde, blogiausiu atveju email
telefone uztenka.

Kortele geriau visa /mc tureti, bet tikrai nebutinai ta, su kuria
uzsakyta..na gal ishkirtinais atvejais tik taip reikalauja.

p.s. uzsakineju nemazai.

Ozas

"Pi."  parašė naujienų news:k99qsk$4uj$1@trimpas.omnitel.net...

na tai man irgi daugiau niekur lyg neprase,arba nepamenu..dazniausiai ir
taip atsiskaitineju ta, kuria buvo rezervuota.  bet kaip sakiau.. buvo
atveju kai paprase butent tos.nesakiau,kad neturiu ar nera ten pinigu.. gal
ir kita butu "suejusi",nezinau...