Tema: Re: hikingo / trekingo batai
Autorius: pjezo
Data: 2012-09-23 20:51:23
nu zinau kas tas goreteksas:)
turejau minty kad yra oda-paminkstinismas/pasiltinimas/menbrana (goreteksas)
vat ir neaisku kai daeina iki odos nepazesdami kitu sluoksniu.

bandziau nesti i parduotuve, ten pareiske kad kaip ir negarantiniai, supraska i kad siules prairo , bet batai gabalais nenuejo- tai normalu...
kazi kodel tai apziurejes padus aiskino kad tipo Las sportiva nepripazintu garantiniais, padai patrinti gerai.
Na padai is tiesu patrinti gerai buvo, Koloj per akmenis astrokus pasivaiksciota desetka dienu, bet tao virsus niekur nepazeistas ir nesutrintas...
O siap- tai pastebejau kad kitos spalvos to pat modelio batu- siulem naudota gerokai storesni siulai, nei tiem kuriuos turejau...
Kad jau nepriime pagal garantija- siules perklijavau kazkokiais tai sustraius klijais- atrodo nekaip, bet laiko.
Va tik beda- vienas batas leidzia vandeni, jokios menbranos negelbeja.

Tad lieku prie savo nuomones -  La Sportiva Trango Trek Micro gtx GAIDYS uz brangiai.