Tema: Re: hikingo / trekingo batai
Autorius: neratoblogo
Data: 2012-09-21 14:27:02
Turejau (-iu) Solomon'us, Hi-tec'us ir dabar Merrell.

Visu triju kontoru kurpaliai, bent jau man, labai patogus.

Labiausiai patiko Solomonai. Juos pirkau nenaujus ir droziau dar gerus 4-5
metus.

HI-TEC V-Lite Altitude Ultra WP (ion Mask) po metu pradejo praleidineti siek
tiek dregme tarp pado ir odos. Padejo bebro taukai.
Bet Solomonu goretex'as jokios prieziuros nereikalavo gerus 3 metus (o gal
ir daugiau, turint omeny, kad nezinau kiek jie buvo drozti iki manes). O
Hitec'o ion-mask'as "pasibaige" per viena sezona.
Nenoriu sugadinti Hitec'o ivaizdzio, gal tai tik blogas egzempliorius
papuole. Pirmus puse metu jie buvo superiniai batai - laisvai galima po
balas braidyti. Tiesa, Solomonai ziema turejo geresni sukibima uz Hitec'us.

Merrell Men's Refuge Core turiu neilgai, jie labai blogo oro dar nemate,
negaliu apibendrinti, bet po miesta maltis ir laipioti patogus.