Tema: Re: hikingo / trekingo batai
Autorius: karolis
Data: 2012-09-23 12:33:46
cia kaip pataikysi gamintoja/modeli. pirkau lasportivos trekinginius uz kokius 500 - penkis metus nesioju. per siules praire buvo.
po to batsiuvys persiuvo normaliais siulais jau koki 3-4 metai kaip laiko. nesiojama daug, ziemas faktiskai visas atvaiksciojau.
vasarom i zvejybas/turistinius nesioju. bet jau i pabaiga, siam sezonui tikriausia reiks pirkt naujus :) yra modeliu kur zmones ir
po 7-8 atnesioja, pasikeicia nudilusi pada ir vel nesioja :) pvz
http://www.sierratradingpost.com/alico-tahoe-hiking-boots-for-men~p~63669/?filterString=mens-hiking-footwear~d~2311%2Fsizefamily~width%3Bw%2F&colorFamily=32

p.s. kai nunesiau i parduotuve del garantinio (po ~1m nesiojimo)  tai klause kelis kartus kalnuose buvau ir labai nustebo kad
lietuvoj galima taip sunesiot batus :) siunte i italija taisyt, tai sutaise taip kad lietuvoj batsiuvys kokias penkias minutes
juokesi