Tema: Re: Druskininkai
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-19 13:08:38
mes Grand spa lietuva jau 4 metai bunam. Jeigu salta, visada galima nusibelsti i ju vandens parka su pirtimis. Uzknisa
daugybe rusu ir palioku, bet kokybe pagal kaina normali. Zinoma, jeigu ispindejimas ne pernelyg didziulis :) Proceduros
isvis papigiaja - ir gi laiko praleidimo budas. Masina pasistatyt galima ju garaze. Maistas - emem tik pusrycius,
svediskas stalas, gal niekuo neipatingas, bet alkani nebuvom. Mano galva, visai normalus. Tiesa, buvo sutike viena anot
jo paties 'labai sekmingai anglijoje verslaujanti' tautieti, kuris del visko burbejo ir viska kritikavo ir visus
darbuotojus iskundinejo valdziai, bet vis tiek kas metus po kelis kartus ten vaziuodavo...
Papludimio tai as nemaciau... bet masaziste pasakojo, kad ten statys papludimi po stogu, kaip sniego arena tipo. Tiesa,
sniego arena, jei megstat slidineti ir turit vaiku tikrai geras dalykas. Ten virsuje yra ir restoranas. Mes buvo tik
viena karta, bet buvo skanu, tik laukti ilgai reikejo