Tema: Re: Druskininkai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-06 21:00:19
Nereik kolkas ten valgyt. Nueta paprastuoju keliu bent jau mano nuomone -
"grazu vaizdas pro langa -> pohuj, sues viska". Man kolkas "Kolonada" nera
su maistu pashikusi - kaip vieta kur vyksta shokiai ir panasiai - tikrai
retas atvejis. O jei su baltom staltiesem ir panasiai - Europe Royal
neblogai sheria. Regina kolkas negaliu rekomenduoti - nezinau koki aten
situacija, nes pries kuri laika keitsi seimininkai dalijosi turtus ir pan.,
tai su virtuve ne kas buvo...

"ManXP"  wrote in message news:jvov9s$cih$1@trimpas.omnitel.net...

Ta ziurejom, bet atbaide prasti atsiliepimai. Anyways, grizes pasakysiu kas
gero Delitoj (uzsakem mini liuksa).

Beje, ne tu anksciau rasei apie maista Snow Arenoj? Nes ten planuojam vykt
jau issiregistrave is viesbucio, tai galvoju, ar ten rizikuot valgyt (bijau,
kad bus situacija kaip su Cili vandens parke - ne maistas, o jovalas) ar
grizt atgal i mesta :)

"Toxis"  wrote in message news:jvouku$bvq$1@trimpas.omnitel.net...

best western central - 4 zhvaigzhdes, kambariai labai smagus, pusrychiai,
aptverta aikshtele, pachiam centre - so-so (t.y. draugai nieko blogo nemate,
man ishlepintam hiltonu ir ar novoteliu buvo shiek tiek per mazhas
pasirinkimas:)

"ManXP"  wrote in message news:jvj07c$mvo$1@trimpas.omnitel.net...

Parekomenduokit koki normalesni viesbuti Druskininkuose. Dazniausiai ten
vaziuodavom i vandens parka, tai ju viesbuty ir gyvendavom, bet si karta
galvojam siek tiek ilgiau pabut, todel "nuostabiuose" Aqua viesbucio
kambariuse tikrai neiskentesiu :)

Stebuklu nereikia, uztenka normaliu kambariu, gero maitinimo ir aptvertos
aiksteles automobiliui. Visi pasiulymai welcome.

P.S. Is VBS agenturos kazka teko girdet, kad tame mieste padarytas labai
neblogas papludimys. Google nelabai padejo, gal kas pasakys, kaip is tikro,
ir kur ji rast? Ir siaip, ka ten dar idomaus veikt ilgiau bunant? :)