Tema: Re: Druskininkai
Autorius: ManXP
Data: 2012-08-06 14:08:58
Uzsakem DeLitoj per Lina, ziuresim kaip ten. Del Aqua, tai ten geriausias
variantas kai vaziuoji su viena nakvyne, ir pagrindinis tikslas yra vandens
parkas. Tada tik aqua :)

"tranzoo"  wrote in message news:jvo8c7$km9$1@trimpas.omnitel.net...

mes kazkaip pasilikom ties 3 aukstu - ten geresni kambariai. bandem gyvent
ir kitur - labiausiai patiko druskininkai viesbutis.

bet aqua geriausia - vistiek ten tik pernakvot ateini is po pirciu.