Tema: Re: Norvegija kemperiu
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2012-04-23 17:32:19
jep. jei neklystu palatkes irgi galima statyt visur, kur nedraudziama :) tik
su atvira ugnim/lauzais kiek kebliau berods.
tai vat o kadangi norvegija/skaRdinavija is esmes brangi - tai ten net
vokieciu turistai pilnus kemperius makaronu prisikrove vadelioja. gi siapus
vandenu - nu nerandu pliusu kemperiui :)