Tema: Re: Norvegija kemperiu
Autorius: Ignas
Data: 2012-04-23 17:03:52
na prie visu ten kriokliu, ledynu ir kitu lankomu gamtos "stebuklu" pilna ir
kempingu, ir stovejimo aiksteliu, tai nelendant i miestus nematau problemu
vaziavime kazkiek didesnes auto. Del brangumo pilnai sutinku: brangesni
keliu, keltu, tuneliu mokesciai, nepigus kempingai (nors principe daug kur
kaina lygi palapines kainai), didesnes kuro islaidos... Bet is kitos puses,
kiek zinau ten galima nakvot ir siaip sustojus (yra kazkokie apribojimai) -
komforto maziau, bet uz dyka...