Tema: Re: Norvegija kemperiu
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2012-04-23 16:50:32
nu "tikslas gamta" ir kitokie opusai :)
vienzo - reziume is mano varpines, tai kemperis yra gausiai brangus (nuoma,
kuras, ivairus mokesciai parkavimui, kempingui, keltui ir t.t.), nepatogus
ir komplikuotas reikalas. tu lyg ir teoriskai turi kruva buitiniu patogumu,
o praktiskai vis tiek nieko gero is ju. same shit ir su miegojimu.
tataigi senosios Europos sostinems as mieliau renkuosi lektuva+auto
nuoma+viesbuti arba motocikla ir palapine. gamtai - priklauso nuo salies ir
vietoves. bet kemperis anikaip man niekur ne(be)ysipaisho.