Tema: Re: Kokia staigmena padaryt
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 00:44:53
14-18 metu paaugliam ypac svarbi bendraamziu nuomone, jei jam atrodys kad
taip padarys ispudi, jis eis, jei jam atrodys kad taip atrodys kvailas ne uz
ka, minios jausmas pas juos labai stiprus, ir visu pirma jo poelgiai
priklausys nuo jo kompanijos. vaikus ir vyrus (cia kiek subtiliau)
paprasciausia valdyt parinkinejant jiem draugus.
psihologiskai subrendes zmogus (beje zmogaus smegenys susiformuoja tik 23-25
metu, baigias paauglyste, pasiekus toki amziu gali laisvai jaustis 60 meciu
kompanijoj, suprast juos, jie tave) gali ryztis irgi bet kam, jei jis ne
koks ivaizdzio vergas lizingu prisipirkes brangiu fasadiniu daiktu, nes jam
pasaulis yra jo, ir jis daro ka nori jame, ypac jei tai nesikerta su
istatymais.

--
vyt/ /