Tema: Re: Kokia staigmena padaryt
Autorius: Viktorija
Data: 2012-03-07 19:59:30
jega! tokia staigmena as buvau gavus - atskrendu i kita sali, 9 h
skrydis - ir nepasitinka. ir neturiu kur eiti. stoviu kaip lochas ir
galvoju - axujet... visam gyvenimui prisimenu sita kurwa...

staigmenai oruosuoste pakaks jei ateisi su iseiginiu-sliubiniu kostiumu
ir raudonom rozem, kaip Dzeims Bondas koks. Prie visa ko gali dar
limuzina isnuomuot, kad is orouosto iki namu atveztu :))

O jos staigmena nebus didesne nei plauku nukirpimas/perdazymas. :)) Jei
kas nors daugiau - apsisuk ir bek is ten :))