Tema: Re: Kokia staigmena padaryt
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 00:36:46
sakyciau atvirksciai, su metais praeina minios baime, baime kalbet publikai,
baime elgtis kaip nori, nustoji galvot ka kiti apie tave pagalvos. 18 as to
tikrai nepadaryciau nes nedrysciau, dabar nedaryciau pasitinkant moteri kuri
daug lauko buvo mane palikusi nieko, paziureciau ka ji man pradzioj
parodys...

--
vyt/ /