Tema: Re: K? pamatyti bernam Amsterdame ir Briuselyje?
Autorius: marukas
Data: 2012-03-19 09:00:00
Daug ar mazai, kiekvienam atskirai spresti. Kai reikia - imi ir moki,
nematau problemu, tik nematau, kad tuo vertetu labai didziuotis :)
O kas del narkotiku, tai pazistu tik viena lietuvi, kuris nei geria nei ruko
ir niekada nebande ir visai ne del to, kad daktaras pagrasino :)

On 2012-03-17 12:27:50 +0200, ramune said:

> na taip, atostogos senojoje europoje ne vienam lietuviui suteike begalini
> pasididziavima tuo, kad metus pataupes gali susimoketi po 5e ir daugiau uz
> bokala :)

O poniai neatrodo, kad esminio kainu skirtumo tarp lietuvos ir senosios
europos nebera, ir dauguma lietuviu suprato, kad 5e uz alaus bokala
grazioje vietoje nera daug. Ir jei sau gali leisti atostogauti senojoje
europoje, tai gali sau leisti ir alaus bokala uz 5eu, ir kepsni uz
15eu, ir visa kita....    Ir daugumai lietuviu dar nera jokio noro
vartoti narkotikus.
Audrius K.