Tema: Re: Kà pamatyti bernam Amsterdame ir Briuselyje?
Autorius: Toxis
Data: 2012-03-17 12:14:03
blogiausia, kad zhmones yra arba neinformuoti, arba specialiai nenori
klausyt - man juokinga kai vemalu kruvojj gulintis, ar kepenis prageres ir
vos liezhuvi verchiantis tautietis pasakoja, kaip zholininkai narkomanai...
dar karta - ash nerukau zholes (kad nebuchiau apkaltintas shalishkumu) -
meluoju, ash zhole rukau, itin retais atvejais, vidutinishkai turbut karta
per metus, gal du (paskutini karta rukiau amsterdame anu metu rugpjuti) -
bet ash seniai susitaikiau su mintimi, kad ash narkomanas - mano rytas
prasideda nuo puodo kavos r-kioske - ir vienu juo nesibaigia, dar vienas ar
pora buna darbe, ash geriu kola, rukau ir, nors ir juodai sumazhinau,
vistiek karts nuo karto geriu alkoholi - visa tai yra narkotikai, ash turiu
priklausomybe tiems dalykams - ar tai blogai? priklauso kaip pazhiuresi - po
eilinio nesekmingo bandymo mest rukyt (15 metu rukymo shia vasara
'shvenchiu';) - nusprendzhiau, kad pirmas kelias yra supratimas, kad tu
_esi_ narkomanas - pagal apibrezhima, kuruo mes metomes, ash esu didesnis
narkomanas uzh zholininkus ir zhmones savaitgaliais shniaukshchiancius
koksa - nes jie sugeba ishkest iki savaitgalio, ash be kavos ir cigarechiu -
ne; o ka jau kalbet apie tuos kurie karta per ketvirti ar pusmeti patripina
su meskalinu ar lsd, ar kurenasi sintetine meile -xtc..
Pabandykit kada nors klausydami ofise kolegu pasakojimo apie savaitgali,
kaip jie prisigere ten, tada shoko I taksa ir nuvazhiavo iki palangos,
because fuck you! - pakeiskite zhodi alkoholis ar gerti I zhodzhius koksas
ir shniaukshti - ar kas nors atvirai pasakotu tokiu dalykus? O ar
isivaizduojat ka nors atvirai pasakojanti bendradarbiams stambioj
korporacijoj, kaip jie savaitgali tripino su meskalinu ar stebejo visata ish
ishores paruke dmt... Nors visom imanomom prasmem pastarasis uzhsiemimas yra
mazhiau kenksmingas, netgi gali buti naudingas...
Shtai ko ash nesugebu suvokt - zhmoniu absoliutaus hipokritishkumo shiuo
atveju.. pasitelkiant yvlo retorika tai gautusi kaip heroinshchiku visuomene
stigmatizuojanti eteriuku uostytojus vadindami juos konchinais narkotom:)

"ROOTS"  wrote in message news:jk05gq$gv7$1@trimpas.omnitel.net...

ai zinok beviltiska, kai zmones kazkuom isitikine 100% ir niekada nieks
jiems nieko nepakeis

"Toxis"  wrote in message news:jk03aq$fao$1@trimpas.omnitel.net...

ar tikrai? tu televizoriu po 11 vakaro matei? O begales net legaliu
specialybiu, kurie pasakoja, kaip geriau skanauti shita narkotika, tai net
vadinama 'keliame alkoholio vartojimo (pakeichiam I narkomanijos) kultura'..
Taigi dafai nebunam hipokritishki - jei narkotines ir psichotropines
medzhiagos yra draudzhiamos - tai draudzhiamos visos - tabakas, kava,
arbata, nuskausminamieji, ritalinas (lietuvai kolkas neaktualu:),
energetiniai gerimai, coca-cola (tas pats kofeinas, tik mazhesnem dozem)..
kad shokoladas yra apskrytai _tikraja_ta zhodzhio prasme nuodas (tik jo
reikia ar ne 7-12kg sukapot, kad nusinuodyt, apie tai kazhkodel ish vis
nieks nekalba (kodel shunys negali shokolado valgyt?:) - jei kai ka
leidzhiam, tai dafai pagal protingumo kriteriju, o ne tradicijas (kitaip
tariant, tiesiog nezhinojima), gandus ir lobizma... pagal kenksmingumo
laipsni ir galimus padarinius apsvaigus visuomenei...

"Yvl"  wrote in message news:jjvivn$r6$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet ir netriubyjam, kad va gerk, pilk - bus zaibys

"kaiser" <kaiser@neturi.pasto> wrote in message
Juk realiai alkoholis taip pat narkotikas, tik legalus. Jo taip pat
nevartojat ir visiems aplinkiniams pamokslaujat? O gal sakysit kad jis
mažiau kenksmingas už žolę?..

--
kaiser