Tema: Re: Kà pamatyti bernam Amsterdame ir Briuselyje?
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-16 21:49:47
ai zinok beviltiska, kai zmones kazkuom isitikine 100% ir niekada nieks
jiems nieko nepakeis

"Toxis"  wrote in message news:jk03aq$fao$1@trimpas.omnitel.net...

ar tikrai? tu televizoriu po 11 vakaro matei? O begales net legaliu
specialybiu, kurie pasakoja, kaip geriau skanauti shita narkotika, tai net
vadinama 'keliame alkoholio vartojimo (pakeichiam I narkomanijos) kultura'..
Taigi dafai nebunam hipokritishki - jei narkotines ir psichotropines
medzhiagos yra draudzhiamos - tai draudzhiamos visos - tabakas, kava,
arbata, nuskausminamieji, ritalinas (lietuvai kolkas neaktualu:),
energetiniai gerimai, coca-cola (tas pats kofeinas, tik mazhesnem dozem)..
kad shokoladas yra apskrytai _tikraja_ta zhodzhio prasme nuodas (tik jo
reikia ar ne 7-12kg sukapot, kad nusinuodyt, apie tai kazhkodel ish vis
nieks nekalba (kodel shunys negali shokolado valgyt?:) - jei kai ka
leidzhiam, tai dafai pagal protingumo kriteriju, o ne tradicijas (kitaip
tariant, tiesiog nezhinojima), gandus ir lobizma... pagal kenksmingumo
laipsni ir galimus padarinius apsvaigus visuomenei...

"Yvl"  wrote in message news:jjvivn$r6$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet ir netriubyjam, kad va gerk, pilk - bus zaibys

"kaiser" <kaiser@neturi.pasto> wrote in message
Juk realiai alkoholis taip pat narkotikas, tik legalus. Jo taip pat
nevartojat ir visiems aplinkiniams pamokslaujat? O gal sakysit kad jis
mažiau kenksmingas už žolę?..

--
kaiser