Tema: Re: Ryanair + Swedbank Mastercard = kažkodėl nuskaitė doleriais keistu kursu
Autorius: donald
Data: 2012-01-06 10:24:56
Nezinau ar cia tas pats atvejis, bet man panasiai buvo. Nuskaite eurais
labai blogu kursu. Paskui issiaiskinau. Pas juos apmokant paskutiniame
lange, kur vedi korteles duomenis yra pastaba, kad nuskaitys eurais. Reikia
ant jos paspausti ir issokusiame lange nuimti varnele. Tada nuskaito ta
pacia valiuta, kuria rodo kaina.

Jie, anot ju paciu, taip daro siekdami klienta apsaugoti nuo valiutu kursu
svyravimu :)