Tema: Re: Ryanair + Swedbank Mastercard = kažkodėl nuskaitė doleriais keistu kursu
Autorius: bzik
Data: 2012-01-06 08:41:41
skuskis :) Manau jiems tai kasdienybe. Gausi tipiniu fraziu rinkini apie tai, kad uzsakymas ivykdytas tik uzdejus varnele prie "susipazinau su paslaugos teikimo taisyklemis". Jei neskaitei ar nesiaiskinai pries mokant, jie atsakomybes neprisiima. Jei labai putosi, pasiulys parasyt i centrini ofisa, kur laiska apdoros pagal pobudi ir grazins su sabloniniu atsakymu "aciu, kad domites. Apgailestaujame del nesusipratimo. Daugiau informacijos rasite www..." :)