Tema: Re: Ryanair + Swedbank Mastercard = kažkodėl nuskaitė doleriais keistu kursu
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-05 21:33:48
Pabandžiau pirkti naują bilietą. Privedžiau pirkimą iki galo, kur reikia
įvesti MC numerį ir spausti "purchase" ir nerodo jokios kainos doleriais.
Tad panašu, kad be mano žinios įvyko nuskaitymas doleriais.

Vienu žodžiu - kas nors galite pakomentuoti, ar čia viskas normalu?

-
"bat0nas"  wrote in message news:je4tlh$l83$1@trimpas.omnitel.net...

Pirkau bilietus internetu. Sumoje gavosi taip:

PAYMENT DETAILS

******3534.90 LTL Total Paid

FX rate : 0.40226 USD
Total Paid in card holders currency : 1421.94 USD

O kriminalas tame, kad nuo kortelės nuskaitė 37xx Lt. T.y. 200Lt daugiau.
Pasirodo kriminalas tame, kad:
- Pateikė kainą Litais (3,5K Lt), o nuskaitė doleriais. Aš aišku
nepatikrinau, kokiu kursu tą kainą doleriais pateikė (net neatsimenu, ar ji
iš karto matėsi puslapyje prieš atsiskaitant).
- Rašo, kad "Total Paid in card holders currency ". Bet juk mano
Mastercard'as - litinis.

WTF?
Čia viskas norma ir legalus išdūrimas gavosi, ar vis tik kažką padariau ne
taip?

-
bat0nas (aka bullka)

-