Tema: Re: Keltas is UA i GE
Autorius: Vytas
Data: 2011-12-20 10:16:08
On Mon, 19 Dec 2011 20:03:46 +0200, zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com>
wrote:

>Vaziuojant aplinkui pliusas, kad lenkiama Ukraina, o lankas tikrai
>nedidelis gaunasi. Kazkaip nematau patogumo :)

Jei atostogos, tai vietoj to kad "spaustum gaza" sau maloniai leidi
laika laivo bariuke ir megaujiesi vaizdais...

>As ten darbinsiuos gruziniskoje firmoje, tai jie visus leidimus
>gyvenimo sutvarkys.

Metus gali buti GE be jokiu leidimu. O su masina gali buti problemu...
Pas juos muitine ir policija visa kompiuterizuota, ir jei "neilendi" i
programa tai niekas nieko negali padaryti... Mane is lektuvo skrendant
atgal buvo iskele kai pamate kad ivaziavau su masina o iskrendu be ir
nesutvarkyti masinos popieriai...

>berods dabar 3 men?. Ir as galvojau i Azerbajdzana vazinet, arciau
>Tbilisio. Reikia but isvykus para, tai galvojau Alaverdi kelis kartus
>aplankyt.

I Azerbajdzana viza reikia pirkti, dar tai reikalauja tai nereikalauja
LOI. I Turkija per Vale paprasciau, ir eiliu nera (apie 200km nuo
Tbilisio)

>Masina lizingine :) Idomu kaip lizingas i tai reaguotu :) Ir kaip su
>draudimais zalios kortos ir casco :)

GE zalia korta negalioja, privalomo civilinio draudimo nera. Speju kad
gruzinai gali reikalauti notariskai iforminto  igaliojimo is lizingo
bendroves. Geriau tegu priimanti firma nuvaziuoja i registracijos
centra Rustavi ir issiaiskina kokiu dokumentu reikia kad galetum
laikyti masina GE (butent variantas su lizingine masina)

Kitaip gali kilti problemu jei bandysi parskristi i Lietuva, ar
uzfiksuos kad masina buvo laikyta ilgiau negu leidziama.

I auomobilius jie grieztai ziuri, ant sienos visi automobilio duomenis
i DB suvedami. Dabar net Gruzijoje teisiu ir masinos dokumentu
veziotis nereikia - policija online patikrina kam masina priklauso...

Beje, galesiu pasidalinti GE OpenStreet zemalapiais Garminui.
*Vytas*