Tema: Re: Keltas is UA i GE
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-19 15:03:57
aciu, esu rades sita linka, bet neatkreipiau demesio i nuorodas.

esme tokia, kad Gruzijoje reikia butinai nukeliauti su masina
(kraustausi metams gyventi) - tad skrydziai nealternatyva.

Ukrainos muitines zinau puikiai, esu gyvenes UA pora metu, bet ten anie
Ilchevske "garseja"… O masina lizingine ir dar imones, kurioje nedirbu…
tai zinau, kad prisknis ir lakstysiu…

Kokios alternatyvos? Kaip per Turkija? kodel google maps meta butinai
per apacia (paskui ten vos ne per Irana ir Azerbaidzhana…) Negi nera
per E70? Vasara kai Batumyje buvau, berods minejo, kad baigineja is ten
autostrada link Turkijos...