Tema: Re: Keltas is UA i GE
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-19 20:03:46
aciu uz issamu atsakyma!

On 2011-12-19 15:59:21 +0000, Vytas said:

> 1. Iljicevske muitineje dirba rinktiniai debilai net pagal Ukrainos
> standartus;
> 2. Keleiviai (keltas) plaukia karta per savaite, ir tik tuo metu buna
> klasikiniu turistu - todel ir smaginasi...

Zinau, pats Ukrainos/ Baltarusijos muitines isvazinejes, kai gyvenau
Kijeve, bet apie situs net ukrainieciai kuria legendas… Tai ir
pagalvojau, kad kam tos bedos, tuo labiau kai masina lizingine ir ant
firmos.

> Yra dar vienas gan patogus variantas - kruiziniu keltu is Odesos i
> Stambula (plaukiau 2007). Dabar plaukia Kaldedonija (ziureti UkrFerri
> tinklapi)

Vaziuojant aplinkui pliusas, kad lenkiama Ukraina, o lankas tikrai
nedidelis gaunasi. Kazkaip nematau patogumo :)

> Mano automobilis irgi buvo imones vardu, ukrainieciai ivaziuojant i
> kelta butinai reikalavo keliones lapo. Niekaip negalejo suprasti kad
> pas mus jis nebutinas.

Man yra teke ivazinet su viena masina, isvazinet su kita. Niekaip
nesuprato (be tam tikro smulkaus banknoto), kaip taip galima :)

> Keliai Turkijoje geri, pradzioj greitkeliu link Stambulo, poto suki i
> Samsuna - tada kaip tik platino kelia. Spakainiai nuvaziavom iki
> Batumi per pusantros dienos su nakvyne kempinge prie juros. Norint i
> per diena galima nulekti.

aciu.

> Gruzijoe mes galim buti metus, bet masina tik 3 menesius (ar tai 45
> dienas - nepamenu). Variantai:

As ten darbinsiuos gruziniskoje firmoje, tai jie visus leidimus
gyvenimo sutvarkys.

> a) reikia kas 45 dienas isvazineti is Gruzijos kad ir i Turkija (tik
> reikia tureti lietuviska zalia korta kad nereiketu pirktis Turkiskos),
> t.y. isvaziuoji, pas turkus uzsidedi stampeli ir grizti;

berods dabar 3 men?. Ir as galvojau i Azerbajdzana vazinet, arciau
Tbilisio. Reikia but isvykus para, tai galvojau Alaverdi kelis kartus
aplankyt.

> b) gauti gruziniskus laikinus numerius ir tech. pasa. Uztrunka apie
> valanda ir kainuoja apie 120 GEL. Kartais reikalaudavo paso vertimo i
> gruzinu kalba uztvirtinto pas notara
> Sito varianto trukumas kad gali gauti bauda uz stovejima draudziamoj
> vietoj, neapmokejus ir pan.
>
> Beje, lietuviskus numerius ir tech. pasa jie pasileka saugoti pas
> save, gan vertingas pasiulymas "pamesti" numerius ir tech. pasa LT ir
> vaziuoti su dviem komplektais...

Masina lizingine :) Idomu kaip lizingas i tai reaguotu :) Ir kaip su
draudimais zalios kortos ir casco :)