Tema: Re: Q: Madeira
Autorius: Dariuska
Data: 2011-11-28 15:59:33
Mes buvom Madeiroj pries ne pilnus 2 metus, nepilna savaite po nuosliauzu.
Tai kaikurie keliai dar buvo uzdaryti, tiltai apgriauti, Funchalio centras
valomas nuo purvo.
Bet siaip viskas buvo labai greitai tvarkoma.

Klimatas siltas, bet pavasari nemazai lietaus buna, keliais laipsniais
vesiau nei Kanaruose.
Mes buvom vasario pabaigoj - kovo pradzioj, temepratura dienom svyramo nuo
15 iki 22,
lijo kasdien, bet trumpai arba ryte, arba vakare arba masina vaziuojant kur
nulydavo ir vel saule sildo.
Kaikuriom dienom buvo labai stiprus vejas, ypac siaurinej pusej arba kur
auksciau pakilus.
Todel apie maudymasi ir deginimasi nebuvo nei minties, bet mes ne to ir
vaziavom.

Madeira rojus aktyviam poilsiui, ypac hikinimui, daug vaizdingu taku
vaiksciojimui levadomis.
Be masinos nelabai ka ten pamatysi, vaziuoji aplink sala, stoji apzvalgos
aikstelese ir groziesi gamta.

Mes skridom savarakinskai su Raynair ir Easyjet per Londona.
Nuomavom masina savaitei oro uoste (visam keliones laikui), rezervavom is
anksto.
Nuomavom apartamentus su virtuve (maista ruosem patys) netoli Funchalio,
rezervavom is anksto.

Kad pamatyti Madeira nereikia dideliu sumu,
organizuojantis paciam musu biudzetas 3300Lt dviems

Del praejusiu nuosliazu ir uzdarytu keliu, nevisus ispudingiausius regionus
aplankem,
todel dar teks kada nors sugrizti.

Foto is Madeiros:
https://picasaweb.google.com/109141143487513360656/2010Madeira?authkey=Gv1sRgCKXY7vSj-siC3QE