Tema: Re: Madeira
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-11-28 14:38:43
Aktyvus poilsis - tai pats geriausias poilsis. Negaleciau ilgiau 2 dienu
kiurksoti nieko neveikdamas prie balos ar baseino. Nors cia gal priklauso,
ka dirbi. Jei nesioji plytas, tai gal yra vienaip, o kai sedi visa diena
prie kompo uzpakalio neatplesdamas, tai apie pasyvu poilsi nei galvot
nesinori.

Aktyvus poilsis - tai ne poilsis.