Tema: Re: Q: Madeira
Autorius: JOnas
Data: 2011-11-28 14:04:19
aciu uz puiku pasidalinima ispudziais.
O ka man pasiulytumete del masinos? is anksto rezervuotis ar vietiniai gidai
pades siuo klausimu (planuoju vykti per alfatura is varsuvos dviese). Labai
megstu aktyvu poilsi. Kitokio turbut ir neisivaizduoju.

"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> parašė naujienų
pranešime:javkuv$t3d$1@trimpas.omnitel.net...