Tema: Re: Rubikiu ez.OT LT POP Kulturos analfabetams :)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-09-07 10:17:37
Zino visi ta supersta dinamika, pakankamai apsiskandalino viena persona...
Analfabetu savokom gal nesisvaistyk, tokios dinamikos, yvos, mangos, 69 ir kitas meslas mano krikstaduktei labai patiko, kai buvo kokiu 5-7 metu, dabar 13, tai lietuvisku popsu beveik nebeklauso. Gal cia toks ir lygis lietuviskos ESTRADOS. Vemt vercia nuo bebalsiu, drambliu numindytom ausim (be klausos) atlikeju, susirenkanciu nakti pagert, o paryciais jau turinciu nauja "topa".