Tema: Re: Rubikiu ez.
Autorius: Turistas
Data: 2011-09-03 06:45:25
Nuo Anyksciu ivaziavus i Rubikius i desine naujas esvaltuotas kelias ir
pavaziavus apie 0,5km uz sodybu desineje yra zenklas kempingas, nepamenu
kaip vadinasi, yra nameliai, lova atrodo 20Lt ir yra naujas namas kuriame
nuomojami kambariai, atrodo 60Lt 2vietis.
Valciu ir vandens dviraciu nuoma.
Stovi ten klubo jachtos, jei graziai paprasysi, paplukdys aplink salas ir
siaip ekskursija po ezera padarys.
Paciame kempinge aisku jei kokia kompanija gali buti ir bumcikai, bet
isplaukus i kuria nors sala su palapinemis, tylu ir ramu. Vanduo dabar
skaidrus, nardyti galima. Buvau praita savaitgali.